Banery Reklamowe Rzeszów

banery reklamowe rzeszów

Banery reklamowe Kraków

W sieci istnieje pojęcie SEO (Search Engine Optymization). A że znam się na marketingu, to ten post napisałem po to, abyś trafił do mnie i kupił banery (a dokładniej żebym wypozycjonował się pod frazą banery reklamowe Kraków).

Nic nie daje lepszej oceny skuteczności Twojej firmie reklamowej niż jej sukces. Prawda?

Być może jesteś ciekaw, czy istnieje zależność pomiędzy pozycjonowaniem firmy sprzedającej banery reklamowe, a ich skutecznością ?

Już wyjaśniam!

Marketing jest wielkim koszem w którym kotłuje się wiele pomysłów na zwiększenie sprzedaży. Nie możesz złapać tylko jednego z nich, musisz wyciągnąć całą garść. Punktem który łączy SEO z outdoorem jest psychologia. To ona definiuje skrypty Google. To też ona decyduje o tym dlaczego jeden projekt sprzedaje i jest atrakcyjny, a inny nie. Firma która zajmuje się projektowaniem graficznym musi podążać za trendami, badać je i wiedzieć skąd się wzięły.

Banerów reklamowych w Krakowie jest dużo. Ciężko jest się wyróżnić. Minimalizm jest świetną opcją by to zmienić. Mniej informacji nie zawsze znaczy, że przekaz jest gorzej rozumiany. Wręcz przeciwnie! Taka forma sprawia że przekaz jest sprawniejszy. Taki baner krzyczy do nas „ZOBACZ, MAM TAK WAŻNE INFO ŻE ZOSTAWILI SAM NAPIS, PRZECZYTAJ MNIE!!!”. Przykład który został wymieniony to skrajność, chociaż coraz częściej przeradza się w teraźniejszość.

Fajnie jest zabłyszczeć na tle konkurencji.
Teraz dzięki naszej folii odblaskowej, twój baner będzie świecił nie tylko treścią, ale też całym sobą. Dzięki temu noc która jest zwykle stratą czasu promocyjnego będzie wykorzystana.

Pomyśl, wszędzie ciemno, konkurencja już dawno śpi, nadjeżdża klient, a tu Ty! Cały błyszczący 🙂

banery reklamowe rzeszów

Przed powieszeniem baneru reklamowego wypada też posłuchać potrzeb klienta i dopasować do nich realizację projektu. Ważne są takie aspekty jak branża, lokalizacja, ruch uliczny czy cel wydruku. Zawsze należy przeanalizować te informacje.

Zanim jednak powiesimy baner, powinniśmy dowiedzieć się czego klient oczekuje by dopasować projekt do jego potrzeb. Ważnymi elementami są lokalizacja, branża, ruch uliczny czy cel wydruku. Należy te informacje dokładnie przeanalizować.

Przejdźmy jednak do pozycjonowania.

Chodzi mi o wybicie się w wynikach wyszukiwania. Fraza która mnie interesuje pojawiła się na górze wpisu. Zależy mi na tym aby pojawiała się w całym tekście tylko raz. Ciężko jednak użyć jej w tej formie która jest mi potrzebna. Stąd też ta luźna i szczera forma wpisu.

Dla google ważne jest też to jak dużo czasu ktoś poświęci na pozostanie na stronie. Zależne jest to od tego czy tekst jest interesujący i przekazuje jakąś konkretną wiedzę – wtedy ludzie czytają je dłużej i dokładniej. Wierzę że zyskałem Twoją uwagę skoro doczytałeś do tego momentu 🙂

Ta fraza którą ciągle powtarzam została podlinkowana do strony produktowej. Dzięki temu buduje jej siłę w wyszukiwarce i mam większe szanse na wskoczenie w TOP 10 (aktualnie 11 pozycja). Jeśli wyskoczyłem Ci wyżej w wynikach, to znaczy że działa!

Przechodząc do meritum

Uważam że zawsze warto korzystać z działających i sprawdzonych rozwiązań. Jeśli spodobał Ci się ten wpis to możesz też kliknąć któreś podlinkowane słowo kluczowe, a mi spadnie współczynnik odrzuceń.

W razie pytań – śmiało dzwoń. Odpowiem na wszystkie 🙂

kom. 730 830 933

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *