Banery Reklamowe Rzeszów

banery reklamowe

Banery reklamowe – przed użyciem zapoznaj się z treścią tego wpisu

Nie sztuką jest wydać kupę kasy na wydruki. Sztuką jest sprawić aby ta wróciła do nas pod postacią nowych klientów.

Kiedy stosować banery reklamowe?

Reklama zewnętrzna rządzi się swoimi prawami. Najpierw zadaj sobie pytanie jaką rolę będzie odgrywał Twój baner. Jeśli chodzi o ułatwienie zasięgu Twojej firmy w tym przypadku zawsze wskazane są banery. Jeśli jednak chcesz zaprezentować swoją ofertę powinieneś zdefiniować grupę odbiorców do której wysyłany jest baner reklamowy.

*Nie dotarłem do żadnych rzetelnych badan na ten temat, a wnioski które tu wysuwam bazują na moim 7 letnim doświadczeniu w branży reklamowej i marketingu.

Przedział wiekowy który analizujemy to ludzie od 18 do 65 roku życia.

Ludzie młodzi w wieku 18-30 lat, są bardziej podatni na reklamę w internecie czy social media. Wynika to z faktu że nawet w miejscach publicznych spędzają dużo czasu w sieci na swoich telefonach. Z tego powodu duża część z tej grupy po prostu nie zwraca uwagi na banery. Jeśli już, to przemawiają do nich jedynie kreatywne formy dużych marek.

Ludzie w wieku 25-50 lat. W tej grupie znajdziemy wielu kierowców – to jest świetny target dla naszych banerów reklamowych. Kierowcy jednak nie mają zbyt wiele wolnego czasu na rozglądanie się, dlatego komunikaty kierowane do tej grupy warto umieszczać w okolicy ruchliwych skrzyżowań z komunikacją świetlną. Jest to świetna okazja dla warsztatów samochodowych, producentów samochodów czy wszystkich innych branż związanych z motoryzacją.

Ludzie w wieki 45-65 lat (i starsi). To ludzie którzy mają więcej czasu niż inni. Nigdzie się nie spieszą. Są bardziej wrażliwi na reklamę zewnętrzną. Aby jednak nasze reklamy były skuteczne należy zająć się ich problemami. Jest idealnym wyborem dla wszystkich leków aparatów słuchowych oraz wszelkich usług dla osób starszych. Dodatkową korzyścią jest to że miejsca w których wyświetlamy te reklamy nie są przepełnione np. ruchliwe skrzyżowania. To jest coś do przemyślenia w kontekście parków lub przychodni.

Dawkowanie

To są informacje specyficzne dla dawki. Musisz zastanowić się jak długo Twój baner będzie wyświetlany z jakiej odległości i dla jakiej grupy odbiorców. Na skrzyżowaniach tekst musi być niewygodny a krótkie kierowcy mają mało czasu na czytanie. Jeśli jednak nasz baner jest dla osób z większą ilością czasu a pozycja wyświetlania pozwala nam podziwiać wtedy możemy użyć mniejszych czcionek i większej ilości treści.

Wszyscy wiemy że Twoja oferta jest super, ale w 80% przypadków lepiej zminimalizuj ją do jednego krótkiego komunikatu.

Przeciwwskazania i skutki uboczne

Banery reklamowe należy stosować w miejscach w których będziemy o nich pamiętać. Zniszczony baner reklamowy nie tylko prezentuje się odpychająco, ale też potrafi mocno hałasować na wietrze.

Unikaj miejsc w których wisi już dużo innych banerów – działanie reklamowe może zostać wytłumione przez reklamę innych firm.

Nie zapominaj również o kwestiach prawnych – pisałem o nich we wpisie „Gdzie można zawiesić baner reklamowy? – Kwestie prawne”

Stosując się do powyższych porad, zoptymalizujesz koszty związane z taką formą reklamy. Jednak pamiętaj – kluczem do sukcesu jest dobra oferta, a i odpowiedni projekt graficzny gra tu duża rolę.

W razie pytań zapraszam do kontaktu!

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *